Máte vy nebo vaši příbuzní děti, kterým jste někdy koupili nějakou stavebnici? A stalo se vám, že jste se přistihli, jak si s dětmi a se stavebnicí hrajete tak, jako byste byli jejich vrstevníci a octli se opět v dětském věku? O stavebnicích je známo, že vtahují zpět do dětství dospělé poměrně rázně, a tím pádem si také můžeme uvědomit, že život by měl být hravý, nikoli „dravý“ konkurenční boj. Život je o spolupráci, o tvořivé spolupráci, a nákupem stavebnic tuto informaci pomáháme šířit na veřejnost.
Stavebnice můžete nejen s dětmi sestavovat, ale i prodávat. Existují dokonce specializované e-shopy, které se zabývají nejen prodejem „profláknutého“ Lega, ale i tradičních stavebnic české výroby, kam patří například legendární Merkur.
Prodej stavebnic by se měl opřít o spolehlivý e-shop, to je jasné, ale k tomuto kroku musíte přidat další, a sice SEO. Docela nenápadná tři písmenka, co ve volném překladu znamenají optimalizaci neboli ideální stav zobrazení webu pro internetové vyhledávače. Jde o to, že jestliže například pan Karel poptává na Internetu dětské stavebnice pro holčičky předškolního věku, a zadá do vyhledávačů tato klíčová slova, vyhodnocený seznam mu nabídne jen ty zdroje, které budou mít provedený SEO audit, a které analýza klíčových slov přivede vyhledávače na stopu dobrého a relevantního zdroje.
Jinými slovy, kdo SEO nepodcení, má vyhráno, protože bude zpravidla při hledání na Internetu v popředí, a je pak velká šance, že si odtud někdo bude stavebnice objednávat. Můžete mít třeba skvělý e-shop s velmi pestrou nabídkou stavebnic, dokonce nejlepší na trhu, ale pokud zapomenete na SEO, málokdo vás objeví, přijdete o zákazníky a nakonec možná vaše obchodní činnost kvůli takovéto „drobnosti“ skončí. Nepodceňujte sílu SEO, je to mocný nástroj a v dnešní době na Internetu jeden z nejdůležitějších.